Internet2017-01-18
2

Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Ta reklama z dziadkiem, mało kto to zauważył, jest tak naprawdę smutna. Bardzo smutna. Mamy oto obraz naszego emigranta (jak rozumiem tutaj akurat ojciec, i to niestety - piszę to jako facet, bo matka raczej nie wyglądała na Polkę :) ), który wyjechał, młody jest, więc pewnie wyjechał niedawno, ale już zapomniał o Polsce i nawet dziecka nie nauczył Polskiego. Smutne to. Ten drugi język to nie tylko pamięć o kraju przodków (tak przecież w wielu kulturach pielęgnowana po utracie kontaktu z macierzą) - jest też coś dla tych, co wstydzą się patriotyzmu i powiedzą, że to zaściankowe. Drugi język to wielka szansa dla dziecka, wielki kapitał. Dwujęzyczność to lepsze perspektywy kariery, lepszy rozwój, lepszy kontakt z dzieckiem (badania wskazują, że rodzic powinien do dziecka zawsze mówić w ojczystym języku, bo tylko tak potrafi całe spektrum uczuć przekazać). Pamiętajcie, nawet żona Trumpa - wyjechała z małej, nieznanej Słowenii, została znaną modelką, żoną miliardera, mieszka na Manhattanie, teraz jest Pierwszą Damą Wolnego Świata in spe - ale syna po słoweńsku mówić nauczyła.

strapiony2017-01-17 14:03
00

AXE - Find Your Magic to kampania agencji 72andsunny. DDB nagrało lektora polskiego.

Trajbmen2017-01-18 13:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas