Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Ta reklama z dziadkiem, mało kto to zauważył, jest tak naprawdę smutna. Bardzo smutna. Mamy oto obraz naszego emigranta (jak rozumiem tutaj akurat ojciec, i to niestety - piszę to jako facet, bo matka raczej nie wyglądała na Polkę :) ), który wyjechał, młody jest, więc pewnie wyjechał niedawno, ale już zapomniał o Polsce i nawet dziecka nie nauczył Polskiego. Smutne to. Ten drugi język to nie tylko pamięć o kraju przodków (tak przecież w wielu kulturach pielęgnowana po utracie kontaktu z macierzą) - jest też coś dla tych, co wstydzą się patriotyzmu i powiedzą, że to zaściankowe. Drugi język to wielka szansa dla dziecka, wielki kapitał. Dwujęzyczność to lepsze perspektywy kariery, lepszy rozwój, lepszy kontakt z dzieckiem (badania wskazują, że rodzic powinien do dziecka zawsze mówić w ojczystym języku, bo tylko tak potrafi całe spektrum uczuć przekazać). Pamiętajcie, nawet żona Trumpa - wyjechała z małej, nieznanej Słowenii, została znaną modelką, żoną miliardera, mieszka na Manhattanie, teraz jest Pierwszą Damą Wolnego Świata in spe - ale syna po słoweńsku mówić nauczyła.
AXE - Find Your Magic to kampania agencji 72andsunny. DDB nagrało lektora polskiego.