Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Największą wartością influencerów jest ich autentyczność i osobowość (relacja z Cannes Lions Festival)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Influencerzy wiarygodni?
Mam nadzieję, że to taki żarcik ;)
Influencerzy zrobią wszystko dla pieniędzy, wiec ich wiarygodność jest zerowa. Z resztą są badania (np. robione przez agencję Sociomania), które pokazują, że wiarygnodność najbardziej rozpoznawalnej fashionistki w Polsce jest na poziomie około 25%. Za to wiarygodność samoistnych ambasadorów marki (osób, które kupiły produkt i opowiadają o nim u siebie na kanale) jest 100%.
Influencerzy to taka sama akcja jak blogerzy. Na początku szła za tym pewna ideowość a potem blogi stały się słupami reklamowymi i cała blogosfera odeszła w dużym stopniu do lamusa.