Reklama2022-04-23
6

Natalia Szroeder, Tymek i Hodak ambasadorami wódki Belvedere

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Uzależnienie od alkoholu to choroba.

Pawel2022-04-23 08:27
00

Mówiłem. Nie ma dnia na Wirtualnych Mediach bez promowania wódy.

Cygan2022-04-23 18:18
00

"Kampania Belvedere Nation to manifest społeczności osób posiadających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta"

Nie. Ta kampania pokazuje wódkę i skutych ludzi. W sumie nie wiedziałem, że Szreder lubi sobie golnąć, ale teraz już to i owo do mnie dotarło.

Fundacja2022-04-23 18:22
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas