Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„National Geographic” na czele pism podróżniczych. „Voyage” 41 proc. w dół
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Dzisiejszy NG pod redakcją Wojciechowskiej jest już tylko cieniem NG sprzed lat. Wojciechowska wprowadziła reglamentację treści, zdjęć, map i infografik pochodzących z wersji amerykańskiej. W zamian czytelnicy otrzymują dyrdymały pisane przez krajowych dziennikarzy, które trącą banałem.
Katastrofalny wynik Voyage. Notabene to bardziej magazyn kulinarny niż magazyn o podróżach. No chyba że dla tych co zwiedzają knajpy.
E tam, od razu kulinarny. W Voyage nadal są artykuły o podróżach (zresztą dla mnie ciekawsze niż kiedyś, bez bzdetów o basenach hotelowych i rankingów 10 najlepszych plaż), a te kulinaria to są po prostu dodatkowe treści. W zachodnich pismach taki trend już się dawno pojawił, a tu chyba marketing tylko słaby