Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nest Bank wybrał Made in PR do obsługi public relations
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
za każdym razem kiedy widzę reklamę Nest banku i słyszę słowa padające z ust małego chłopca: "dziadku po co człowiekowi siostra...." trafia mnie przysłowiowy szlak. Chłopak jest człowiekiem, a siostra to już nie? Czyżby o taki właśnie sens chodziło autorowi. Może pytanie powinno brzmieć inaczej, np. po co mi siostra? lub po co bratu siostra? Jestem zdegustowana takim seksistowskim zwrotem, na który nikt nie zareagował, aby taką reklamę usunąć. No cóż, chyba żyję w kraju gdzie mieszkają ludzie i siostry( człowiek i siostra )- dwa gatunki. Pozdrawiam żonę, córkę, matkę i inne przedstawicielki płci żeńskiej autora tej reklamy. Może dla odmiany powinna pojawić się wersja, gdzie dziewczynka powie : " dziadku po co człowiekowi brat?"
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rady-dziadka-dla-wnuczka-w-reklamach-nest-banku-wideo#