Internet2022-10-03
5

Znaczna część użytkowników Netflixa skłonna zaakceptować reklamy na tej platformie

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Dla mnie to początek psucia rynku VOD. Najpierw wykończymy tradycyjną telewizję, a potem kopiujemy patologiczne przerwy reklamowe. Dzisiaj 5 minut, jutro 10 minut reklam na godzinę i ani się spostrzeżemy liczba reklam będzie taka jak dzisiaj w TV. Do tego docelowo cena pakietu bez reklam będzie systematycznie podnoszona. Za parę lat pakiet z reklamami będzie kosztował tyle co dzisiaj pakiet bez reklam.

DontLikeIt2022-10-03 07:50
00

Później podniosą cenę za pakiet bez reklam, a ten z reklamami będzie w cenie jak ten bez reklam. Do tego coraz uboższa biblioteka wypełniana zapchaj dziurami własnej produkcji, często marnej jakości. No i ta nachalna propaganda. Nie widzę tu przepisu na sukces.

PK2022-10-03 08:50
00

Proszę o tłumaczenie na polski zdania z tekstu powyżej: ,,Wspierany przez reklamy poziom Netlfix jest hazardem dla streamera, który (...)"

Krasawica2022-10-03 13:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas