Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Netia pod lupą UOKiK-u w sprawie niechcianych ofert handlowych
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zgłosiłem do UKE dwie firmy. Raz dzwonił automat (oficjalnie to pracownik odpowiedział na ogłoszenie)
Druga sprawa -dzwoniła pewna firma z ofertą Oficjalnie przez pomyłkę
dla swoich kleintów też potrafili byc uciazliwi. Pamietam jak uruchamiali telewizje, odgonic sie nie mozna bylo od tych telefonow. Powiedziałeś raz, ze to dla ciebie oferta niechciana, nic to dzwonili kolejne kilkanascie razy.
Nie naraziliby się ludziom, gdyby akceptowali odmowę. Niestety, prezes Sawicki zaakceptował dzwoniący na 100 numerów jednocześnie AUTOMAT, który kazał czekać (!) po angielsku (!!!), kiedy człowiek odebrał telefon. Gdy żaden konsultant nie miał czasu, automat rozłączał się po kilku sekundach, by zadzwonić ponownie na przykład za kilka godzin, a czasem w nocy. Nawet mnie to rozsierdziło, chociaż staram się być wyrozumiały dla sprzedawców.