Biznes2016-08-10
2

Netia stawia na lokalną obsługę klientów, zapowiada rewolucje w sprzedaży i serwisie

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

W zasadzie Ameryki nie odkrył, ale rację trzeba mu oddać. Wizerunek netii nie jest natarczywy, a i usługi mają takie, że się obronią.

kokon122016-08-24 14:31
00

ludzie, każdy psioczy a bo mu wiecznie nie pasuje, zwykle jest tak, że nic bez powodu sie nie dzieje jak mieszkasz na wiosce to nie dzis sie ze masz problem z połaczneiem i samym łaczem, ludzie z miasta zazdroszcza Ci spokoju a Ty im dostepu do sieci nie da sie kazdemu dogodzic a to chodzi generalnie w netii, ja jestem zadowolony i polecam, pracuja tam tez ludzie ktorzy wiecznia musza słuchac ludzi bez wiedzy bo im nie pasuje

młody912016-10-14 13:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas