Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Netia stawia na lokalną obsługę klientów, zapowiada rewolucje w sprzedaży i serwisie
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
W zasadzie Ameryki nie odkrył, ale rację trzeba mu oddać. Wizerunek netii nie jest natarczywy, a i usługi mają takie, że się obronią.
ludzie, każdy psioczy a bo mu wiecznie nie pasuje, zwykle jest tak, że nic bez powodu sie nie dzieje jak mieszkasz na wiosce to nie dzis sie ze masz problem z połaczneiem i samym łaczem, ludzie z miasta zazdroszcza Ci spokoju a Ty im dostepu do sieci nie da sie kazdemu dogodzic a to chodzi generalnie w netii, ja jestem zadowolony i polecam, pracuja tam tez ludzie ktorzy wiecznia musza słuchac ludzi bez wiedzy bo im nie pasuje