Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Nic do zgłoszenia 2” hitem Discovery Channel, jesienią trzecia edycja
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Faktycznie jakiś ciekawszy program w tej stacji.
Faktycznie jak by było mniej przypominania w kółko tego samego co, gdzie, kiedy po bloku reklamowym to by było super a tak treści na 10-15 min a odcinek godzina