Internet2011-03-11
10

Nie wszystkie marki muszą być w social media

KOMENTARZE (10)

WASZE KOMENTARZE

Takie "panie" jak ta tutaj psują rynek PR w Polsce. Nie mieć pojęcia o mediach, ale wciskać firmom oferty zakładania profili na facebooku - genialne. W PR należy ufać tylko osobom z doświadczeniem w mediach, olewać tych z "account manager" itp w CV.

żal.pl2011-03-11 05:04
00

nic odkrywczego

walter2011-03-11 07:50
00

Problem jest tu ujęty od niewłaściwej strony.
Oczywiście, że nie wszystkie marki i branże muszą "być w social media". W ogóle nikt nie musi. Każdy niech sobie robi marketing, promocję i PR według własnych pomysłów i konceptów, jeśli uważa lub ma dowody, że to jest skuteczne.

Rzecz w tym, JAK dla każdej branży i marki wykorzystać coraz większy potencjał społeczności internetowych.
To jest pytanie na które warto szukać odpowiedzi.

MirekU2011-03-11 08:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas