Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Niezwykle cenny komentarz Pana Goli - najpierw przeliczył nam dolary na zlotówki, a potem odkrył sekret niepowodzenia Yahoo, czyli, że mieli konkurencję.
Więcej takich ekspertów!
Wyszła na typowa blondi. A ile to się gadalo jaka ona innowacyjna, efektywna i nowoczesna mama :))
Trudno się nie zgodzić, choć pytanie co przyjaciele w WM wycięli. Mi się podoba kontekst, że się przystosować nie dali rady jak FB i Google. A przypadkiem po prostu te 2 nowsze podmioty nie miały od początku innego modelu biznesowego?
Agnieszczak też nie błysnął. Bon motem o "paliwach kopalnych" pokrywa raczej mały ładunek intelektualny opinii, że portale są słabiej wyceniane niż serwisy społecznościowe i Google :/ Ale czego się spodziewać po WM...