Internet2016-07-26
3

Niejednoznaczna wycena, porażka Marissy Mayer i trudna integracja z Verioznem - eksperci o przejęciu Yahoo

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Niezwykle cenny komentarz Pana Goli - najpierw przeliczył nam dolary na zlotówki, a potem odkrył sekret niepowodzenia Yahoo, czyli, że mieli konkurencję.
Więcej takich ekspertów!

Rabarbar2016-07-26 09:24
00

Wyszła na typowa blondi. A ile to się gadalo jaka ona innowacyjna, efektywna i nowoczesna mama :))

Xymena Bukowska2016-07-26 14:56
00

Niezwykle cenny komentarz Pana Goli - najpierw przeliczył nam dolary na zlotówki, a potem odkrył sekret niepowodzenia Yahoo, czyli, że mieli konkurencję.
Więcej takich ekspertów!

Trudno się nie zgodzić, choć pytanie co przyjaciele w WM wycięli. Mi się podoba kontekst, że się przystosować nie dali rady jak FB i Google. A przypadkiem po prostu te 2 nowsze podmioty nie miały od początku innego modelu biznesowego?
Agnieszczak też nie błysnął. Bon motem o "paliwach kopalnych" pokrywa raczej mały ładunek intelektualny opinii, że portale są słabiej wyceniane niż serwisy społecznościowe i Google :/ Ale czego się spodziewać po WM...

Jurek2016-07-27 07:52
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas