Telewizja2015-01-02
6

Nielsen Audience Measurement powiększył panel. Mniejszy odsetek domów z satelitą

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Biorąc pod uwagę ilość emitowanych kanałów TV aby wyniki były chociaż w 50% realne badania by musiały być przeprowadzane na 30 tys. oglądaczy, bo wiele kanałów sat ma oglądalność na poziomie 10 osób/dobę.

pavv2015-01-02 10:26
00

Czyżby multiroomy patologicznie zakładające, że definicją słowa multi jest liczba 2 się nie sprzedawały?

gość2015-01-02 11:27
00

Bardzo ciekawe, że stało się to dopiero po chwili, w której upadły niezależne od Wielkiej Trójki AtMedia, a stacje tematyczne stały się oczkiem w głowie TVN, Polsatu i TVP.

Spiskowiec Dziejowy2015-01-02 12:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas