Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nielsen odpowiada TVP: Powszechnie przyjętym i obowiązującym na większości rynków na świecie standardem badań oglądalności jest tzw. panel based audience measurement
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (10)
WASZE KOMENTARZE
Powszechnie przyjętym standardem jest posiadanie urządzeń telemetrycznych co najmniej w ilości kilkunastu tysięcy a nie tysiąca i w wielu miejscach na terenie całego kraju a nie na jednym osiedlu w stolicy.
Kiedyś powszechnie obowiązującym i przyjętym środkiem lokomocji był koń. Ale ktoś wymyślił auto.
na całym swiecie Nielsen tak samo bada ogladalnosc, ale tylko u nas Prezes Kurski (wybitny specjalista od telewizji) cos tam krzyczy