Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nielsen: 1,8 proc. udziału Netflixa na ekranie telewizora, za nim YouTube
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zaskakująca jest informacja o tak znaczącej przewadze udziału tv satelitarnej nad naziemna. Dotychczas mówiło się ze udziały tych środowisk dystrybucji są znliżone
Bo brany jest pod uwage czas ogladania, a satelitarna oglada sie dluzej.
357 to muzycznie straszny piach+ mędrkowanie feministek i pucowanie się do patronów