Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nadawcy komercyjni łączą siły na rzecz telewizji adresowalnej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Takie zaawansowane reklamy adresowalne możliwe są tylko pod warunkiem wkroczenia w prywatność potencjalnych widzów. Na coś takiego bym się nie pisał.
No jakoś nie sądzę aby w bieżącym roku 5% wydatków globalnych dotyczyło reklamy adresowanej w tv