Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Niestandardowe reklamy w telewizji, wideo w internecie, mobile i rozszerzona rzeczywistość wyznaczą trendy marketingowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Wydatki tak będą wzrastały jak będziecie mózg reklamodawcom prali. Póki co wam się udaje pomimo nikłej skuteczności reklam.
Ojć... po minusach widać, że pali się grunt pod nogami. Czyżby reklamodawcy powoli powątpiewali w kolorowe słupki i trójwymiarowe torciki?