Internet2014-02-07
4

Nieważne jak mówią, byleby mówili, czyli jak postępują marki w kryzysie wizerunku

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Silny, mocny wizerunek jest możliwy tylko przez dobrze zaplanowaną i skuteczną pracę PRu.
A kto wygrał już widać :-)

6zmysl.cba.pl2014-02-07 10:23
00

A dla mnie ci wszyscy blogerzy, czy internetowi krzykacze są g..., pardonsik, siebie warci. W sieci wydaje im się, że są silni, góry przeniosą itd, a wystarczy, że wyjdą na ulicę i okaże się, że zwykli ludzie mają swoje bardziej przyziemne problemy i nikt o ich akcji nie słyszał, a nawet jeśli to i tak mają ich głęboko w pewnym miejscu. Banda naiwnych frajerów

Noname2014-02-07 11:07
00

W tym kraju kompromitacja pełną gębą nie jest możliwe, a te dane są tego skutkiem i potwierdzeniem. :-)

Posh2014-02-07 15:26
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas