Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Nikodem Rachoń awansował w Enerdze na dyrektora marketingu i komunikacji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Rodzina na swoim.
Znam człowieka i w tym przypadku całe posądzenie i obrzucanie błotem uważam za nieuzasadnione. Wysoce kultlarny, obyty, biegły w słowie a przede wszystkim wytrawny negocjator wysoce świadomy w każdej sytuacji. Energa na pewno dzięki niemu jest i będzie dobrze postrzeganą marką w kolejnych latach. Dziwię się że z takimi umiejętnościami jakie miałem okazję i przyjemność zaobserwować tam pracuje bo w innych sektorach mógł by pewnie zarobić x4 tego co tam dostaje. Tylko co ludzie którzy zarabiają poniżej 10k mogą wiedzieć o tych rzeczach łatwiej zarzucić komuś brak umiejętności i plecy aniżeli samemu spojrzeć na siebie i swój rozwój.