Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Świetne ROI: liczba zgłoszeń (ich koszt & koszt przygotowania, wszystkie te roboczogodziny) do liczby nominacji i nagród. Nie wspominając o realnym rynkowym znaczeniu.
Hipsterka z branży hejtuje w weekend Maka i korpo, aby w tygodniu pracować dla nich i zgłaszać się po nagrody za swoją pracę. Serio projekt dużego szalika to nagroda za design?
Najbardziej to koszt za samo zgłoszenie, bo raczej nie jadą tam kampanie, które nie wygrały czegoś więcej u nas (więc kejs już jest).