Reklama2023-06-19
3

Kolejne nominacje dla polskich agencji w Cannes Lions

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Świetne ROI: liczba zgłoszeń (ich koszt & koszt przygotowania, wszystkie te roboczogodziny) do liczby nominacji i nagród. Nie wspominając o realnym rynkowym znaczeniu.

jw2023-06-19 10:20
74

Hipsterka z branży hejtuje w weekend Maka i korpo, aby w tygodniu pracować dla nich i zgłaszać się po nagrody za swoją pracę. Serio projekt dużego szalika to nagroda za design?

aga2023-06-19 10:23
00

Świetne ROI: liczba zgłoszeń (ich koszt & koszt przygotowania, wszystkie te roboczogodziny) do liczby nominacji i nagród. Nie wspominając o realnym rynkowym znaczeniu.


Najbardziej to koszt za samo zgłoszenie, bo raczej nie jadą tam kampanie, które nie wygrały czegoś więcej u nas (więc kejs już jest).

trochetaktrochenie2023-06-19 16:25
64
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas