Telewizja2017-08-16
30

„Jaka to melodia?” zbuduje widownię „Wiadomościom”. Robert Janowski: stoczyliśmy wojnę i wygraliśmy

KOMENTARZE (30)

WASZE KOMENTARZE

Czyli finansowo wszystko po staremu. A czy jtm cokolwiek zbuduje to się okaże.

Babcia Mówi 2017-08-15 23:40
00

To nie jest dobra pora na emisję "Jakiej to melodii?" - TVP2 nadaje wtedy "Jednego z dziesięciu" i nie zapowiada się, aby miało się to zmienić, a w przypadku tych dwóch programów duże grono odbiorców jest zbieżne. Oglądalność obu programów może polecieć w dół, zamiast rosnąć, chociaż "1 z 10" raczej mniej niż kolegi z siostrzanego kanału. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Wyjściem z sytuacji byłoby przesunięcie "1 z 10" na 19:25. Obecnie temu programowi rośnie widownia, bo ludzie mają dość oglądania wiecznych sporów politycznych w serwisach informacyjnych i wolą sprawdzić swoją wiedzę, jak i dowiedzieć się czegoś nowego. Ta zmiana mogłaby podnieść mu widownię - wtedy konkuruje tylko z "Wiadomościami", a nie z "Faktami" i "Wydarzeniami" naraz.

rynienka2017-08-15 23:49
00

No na pewno "Jaka to melodia" zbuduje oglądalność "Wiadomościom". Jak ktoś dziś ich nie ogląda, to nadal nie będzie oglądał, tylko po prostu po zakończeniu teleturnieju przełączy na inny kanał. Już prędzej melodia straci widzów w tym paśmie. Kto to widział, żeby jedyny gatunek jaki da się oglądać w TVP czyli teleturnieje konkurowały ze sobą? W tygodniu "Jeden z dziesięciu", a w soboty "Postaw na milion". Emisja o 18.55 jest bez sensu.

Świnja2017-08-16 00:01
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas