Reklama2015-10-01
8

Nowe o2.pl reklamowane jako „serce internetu” (wideo)

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

Kto im kuzwa zatwierdza działania PR ? Kto ? Myślałam, że akcja "nowa SG WP na 1.09 - bo to dla Polaka ważny dzień" była szczytem możliwości, ale widzę, że po roku czasu przebili samych siebie. "Boże! A jeśli cały internet jest jak ta opadająca klapa ?"

Gosia2015-10-01 11:47
00

Jakieś obwiesie wykopały trupa? Co to za symbolika?! Chciałbym zobaczyć tę burzę mózgów, kiedy tworzyli brief. I pomyśleć, że takie domy mediowe biorą grube miliony za taki syf. W takich projektach widzę ciekawy mechanizm psychologiczny, który jest widoczny też w innych branżach, gdzie zatrudnia się gamonia za grube pieniądze tylko dlatego, że wcześniej realizował podobne projekty. Nikt jednak nie zadaje sobie trudu, żeby sprawdzić, czy poprzednie projekty tego imbecyla zakończyły się sukcesem. I robotę dostaje nieudacznik z doświadczeniem, a nie zdolny bez doświadczenia (wybiera się pewną porażkę, zamiast niepewności, która ma szanse na powodzenie).

3maja2016-01-01 15:15
00

to wyjątkowo ohydna reklama, kiedy przestaną ją emitować ????????????????

be er2016-01-16 15:14
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas