Reklama2016-06-16
6

Nowe zasady sponsoringu przez państwowe firmy: bliższa współpraca z resortami sportu i skarbu, większa kontrola

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Za czasów p oprzedniej koalicji słowo SPONSORING było absoslutnie wyklęte, zabronione, nie używano go nie mozna było go w ogóle stosować w relacjach slużbowych a już na pewno w dokumentacji. W agencjach rządowych praktyaakowalismy wytrych w postaci "wsparcia finansowego" i tyle, a dziś proszę, PiSowi nie przeszkadza, ze agendy rządowe będą sponsorami.. No wspaniale.

girodiwojtek2016-06-16 08:50
00

Jakoś nie wierzę w ani jedno słowo tego Pana.

gość2016-06-16 09:27
00

Jeśli już musi istnieć taki twór jak spółki Skarbu Państwa, to uregulowanie tak nietransparentnego obszaru jak sponsoring wydaje mi się absolutną koniecznością. Aż niewiarygodne, że dotąd nikt nie zdobył się na ucywilizowanie praktyk sponsoringowych. Ciekawe z jakiego powodu ;)

sts2016-06-16 09:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas