Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
NPD DisplaySearch: smartfony pokonają w 2013 r. tradycyjne komórki
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Też mi "news". Wiadomo, że sprzedaż urządzeń jest głównie wynikiem tego co oferują 9a raczej wciskają) klientom tzw. "doradcy klienta", którzy - wbrew nazwie - nie są w żadnym momencie doradcami klienta a zwykłóymi wciskaczami towaru, jaki aktualnie trzeba sprzedać. Bo trzeba wyrobić "targety" więc wciskają te urządzenia seniorom, którzy i tak i tak ledwo potrafią odebrać połączenie czy wybrać numer. Przecież senior prawie nigdy nie będzie korzystał z jakichkolwiek innych funkji, tym bardziej, że z reguły nic nie widzi na ekraniku, bo czcionka zbyt mała. No ale "doradca klienta" szcęśliwy bo wcisną kolejnemu biedakowi smartfona, pomimo, że wcale nie jest on mu potrzebny. gdyby nie to wciskanie klientom smartfonów, byłoby ich znacznie mniej.
Jak w ofercie nie ma już prawie klasycznych dobrych telefonów to cóż brać pozostaje... Smartfon musi być, choćby trzy czwarte jego gadżetów nikomu nie było potrzebne.