Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Obecność w wyszukiwarkach - wyniki organiczne vs kampania Adwords
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
"stopniowo wprowadza rozwiązania utrudniające ocenę efektywności odwiedzin z wyników organicznych (część słów kluczowych - średnio 2-3 proc. - dzięki którym użytkownicy odwiedzają witryny z wyników organicznych przestała być widoczna w statystykach)"
Czyli dąży do tego, by AdWords i reklamy były głównym źródłem klików w wyszukiwarkach. Brawo. Za ćwierć wieku sprowadzi się to do sytuacji, w której statystyki przestaną uwzględniać cokolwiek poza AdWords...