Internet2012-02-16
1

Obecność w wyszukiwarkach - wyniki organiczne vs kampania Adwords

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

"stopniowo wprowadza rozwiązania utrudniające ocenę efektywności odwiedzin z wyników organicznych (część słów kluczowych - średnio 2-3 proc. - dzięki którym użytkownicy odwiedzają witryny z wyników organicznych przestała być widoczna w statystykach)"

Czyli dąży do tego, by AdWords i reklamy były głównym źródłem klików w wyszukiwarkach. Brawo. Za ćwierć wieku sprowadzi się to do sytuacji, w której statystyki przestaną uwzględniać cokolwiek poza AdWords...

Roman2012-02-16 09:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas