Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Odkrywanie przez młodych nocy, wieczorów i świtów w reklamie piwa Desperados (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
bez polotu i bez gazu.
usnąłem troszkę.
A od kiedy to mlodzi tak sie bawia? Jesli pokazujecie realny swiat mlodych diroslych to po jska cholere wam pr,studii reklamowe i szwedzki rezyser. Nie prosxiej bylo nagrac mlodych. Jasne ze nie bo film mija sie z prawda. Pokazujecie tu przecietnego malolata?Nie....
jedyne co na mnie podzialalo do lez to widok stoczni w filmie. Faktycznie mialam nascie lat i chlopaka z ktorym czesto spacerowalam po walach Chrobrego (w Szczecinie) z kad widac bylo zurawie. Ten widok i mlodziencze wspomnienia jakos tak sciskaja serducho. Teraz stoczni nie ma nas nie ma i zurawie sie nie swieca.