Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Odświeżony „Art & Business” z nowym wydawcą i redaktor naczelną
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
activist, newsweek, korwin-piotrowska... co to wszystko ma wspolnego z prawdziwa sztuką... znowu zabawa w schematy, stereotypowe kulty plastikowych idoli... dupa nie sztuka, tylko pozory i maska kultury kryjąca kicz
Co parę numerów zmiana wizerunku - coraz gorzej. Kupowałem dla zdjęć i reprodukcji, ale ostatnio słabo drukowane. Jeszcze rok temu to przynajmniej była klasyka, teraz przypomina pseudo - nowoczesna szmatkę z mało ciekawymi tematami - odgrzewanymi kotletami które w sieci dawno zostały przerobione. Kiedyś ciekawe, przekrojowe artykuły, nazwiska z doświadczeniem i renomą. Teraz szefują neurotyczne młodziaki. Bez dyplomu z historii sztuki nic nie da popijanie winka na wernisażach i wrażeniowe recenzje podchmielonych dwudziestolatków. Może dlatego pisemko coraz mniej regularne... nie o czym i kto pisać... a na okładce "nowość" zdjęcie z wernisażu z tamtego roku... bravo... girls!