Prasa2015-02-05
2

Odświeżony „Art & Business” z nowym wydawcą i redaktor naczelną

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

activist, newsweek, korwin-piotrowska... co to wszystko ma wspolnego z prawdziwa sztuką... znowu zabawa w schematy, stereotypowe kulty plastikowych idoli... dupa nie sztuka, tylko pozory i maska kultury kryjąca kicz

jadek2015-02-06 23:17
00

Co parę numerów zmiana wizerunku - coraz gorzej. Kupowałem dla zdjęć i reprodukcji, ale ostatnio słabo drukowane. Jeszcze rok temu to przynajmniej była klasyka, teraz przypomina pseudo - nowoczesna szmatkę z mało ciekawymi tematami - odgrzewanymi kotletami które w sieci dawno zostały przerobione. Kiedyś ciekawe, przekrojowe artykuły, nazwiska z doświadczeniem i renomą. Teraz szefują neurotyczne młodziaki. Bez dyplomu z historii sztuki nic nie da popijanie winka na wernisażach i wrażeniowe recenzje podchmielonych dwudziestolatków. Może dlatego pisemko coraz mniej regularne... nie o czym i kto pisać... a na okładce "nowość" zdjęcie z wernisażu z tamtego roku... bravo... girls!

sceptyk2015-02-17 12:03
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas