Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Ojciec Mateusz” stracił widzów, ale zarobił więcej z reklam
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
mniej widzów, ale i tak bije konkurencję. Dwa razy więcej widzów niż "na wspólnej"
To jeden z czterech najlepszych seriali w Polsce. Nawet jakby stracił 50% widzów, dalej byłby liderem.
Przynajmniej TVP1 zarobiło więcej na reklamach, ale oglądalność reszty seriali dramat.