Telewizja2012-12-03
3

„Ojciec Mateusz” stracił widzów, ale zarobił więcej z reklam

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

mniej widzów, ale i tak bije konkurencję. Dwa razy więcej widzów niż "na wspólnej"

adam2012-12-03 09:19
00

To jeden z czterech najlepszych seriali w Polsce. Nawet jakby stracił 50% widzów, dalej byłby liderem.

john2012-12-03 09:27
00

Przynajmniej TVP1 zarobiło więcej na reklamach, ale oglądalność reszty seriali dramat.

dzoana2012-12-03 16:25
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas