Telewizja2014-01-20
2

Olimpijskie skoki droższe od „M jak miłość” w cenniku TVP na luty

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Komu potrzebne te nic nie ważne byle jakie reklamy????

toni2014-01-20 08:59
00

To najważniejsze informacje o sposobie realizacji misji zapisanej w ustawie o KRRiTV przez nadawcę publicznego. Ani to rynkowe ( ponieważ dodatkowo mają wpływy z abonamentu) ani służy ludziom ( po co takie produkcje jak seriale -mózgotrzepy). Publiczna TV w takim jak obecne wydaniu to jedno wielkie nieporozumienie.

optymistyczny sceptyk2014-01-20 09:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas