Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Opinie w Google przedmiotem szantażu. Jak to wpływa na wiarygodność narzędzia?
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ciągle dostaję maile z propozycjami, że za tanie pieniądze mogę mieć mnóstwo pozytywnych i wiarygodnych komentarzy na mój temat. Nie jestem prawnikiem, działam w zupełnie innej branży.
Zacznijmy od początku.
Wizytówka w google to najgłupszy pomysł, na jaki można wpaść.
Reszta, jest konsekwencją tego błędu.
Przecież ten problem nie dotyczy tylko kancelarii prawnych, ale firm z różnych branż.