Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
OS3 Group stawia na wideo, rozpoczyna współpracę z D35
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Wszyscy gadaja o video a nikt nie umie zrobić tanich i skutecznych form do Youtube. Znowu wyciaganie pieniedzy od klientów
mobileGo? dobre ;)
Ale stworzenia ciekawych treści video nie można powierzyć ani agencji, ani domowi produkcyjnemu!!! Bo powstają z tego korpo żygi, które owszem podobają się klientowi (logo biger demo longer), ale żadko zaciekawią widza. Kolejne udawanie, że znamy się na robieniu contentu, to tak jak agencje ATL, tworzące działy digital udają, że teraz już się znają na tym. Dom produkcyjny owszem wyprodukuje, ale kompetencje do kreacji contentu ma zerowe, tym bardziej jeżeli robił reklamy.