Badania2017-12-07
4

Osoby nieoglądające telewizji i używające AdBlocka intensywnie korzystają z internetu i chętnie płacą za treści

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Fajna analiza. 1,9 mln osób, to spora grupa. I to dość jakościowa, więc warto po nią sięgnąć. Ludzie spoza mainstreamu, bardzo świadomi. Politycy mogą się nieźle zdziwić, że jest ktoś, kto nie ogląda żadnej polityki w tv, nie jest podatny na manipulację. A te prawie 2 mln mogą ustawić wynik jakiś wyborów.

Marek_Sz2017-12-07 09:40
00

Badanie zaklina rzeczywistość. Twórcy badania nie zapytali o kilka bardzo popularnych serwisów VOD.

Michał2017-12-07 13:00
00

Potwierdzam. Blokuję reklamy od zawsze, TV nie oglądam, za treści płacę.

ja nusz2017-12-08 20:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas