Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ostatni odcinek „Amerykańskiego Idola” z 13,3 mln widzów, ponad 8 mld z reklam w całej historii programu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Jednak prawie pewne jest "wskrzeszenie" za kilka sezonów o czym już informował Fuller. Ogólnie, AI wydało kilka gwiazd na skalę światową, a The Voice, który ma już 10 sezon, nikogo, a wszyscy się zachwycają, że to taki super program.
Co racja to racja... Voice niestety w USA tylko produkuje się i produkuje.. może i lepiej to wygląda, ale efektów nie ma żadnych.. Widać chodzi tylko o promowanie jurorów..
Co racja to racja... Voice niestety w USA tylko produkuje się i produkuje.. może i lepiej to wygląda, ale efektów nie ma żadnych.. Widać chodzi tylko o promowanie jurorów..