Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
P&G odchodzi od kierowania komunikacji do ogólnych grup demograficznych do tzw. „inteligentnych odbiorców”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Pomysł skierowania się bezpośrednio do klienta? Świetne! W teorii i mam nadzieje w praktyce też. Jak widać nie warto stosować w sprzedaży reklam obrażających klientów. O dziwo nie przynosi to dobrego skutku.
Z Gillette to się nie udało po prostu - zamiast odmłodzić, obrazili konsumentów.