Telewizja2020-06-15
7

Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. „Spadek wzrostów, skala zależna od źródła”

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

Czyli jest szansa że będzie mniej reklam w telewizji?

Sylwia2020-06-13 11:08
00

A ile bilionów stracili producenci narzędzi do ręcznego przędzenia przez ostatnie 200 lat?!
Podczas wirusa regularnie mylony jest zysk ze stratą. Czasy po prostu zmieniają się - tego nie można nazywać stratą, a po prostu brakiem zysku.

antek2020-06-13 11:24
00

Czyli jest szansa że będzie mniej reklam w telewizji?
. Nie, jest szansa,ze będzie mniej kanałów telewizyjnych.

jast2020-06-14 00:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas