Reklama2016-04-26
1

Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Partner of Promotion to agencja public frelations mocno powiązna czyli zblatowana z Peezelem :-) dlatego dostaje takie zlecenia.
a Sopexa to francuska firma notowana na paryskiej gieldzie, jej szefem jest niejaki Dariusz Kuśnierz, ktoremu Centrala w Paryzi kazała wejsc na polski rynek i promowac polskie produkty zywnościowe na polskim rynku, bo POlacy juz nie chca nia francuskich serkow ani francuskiego winka ani francuskiego koniaku.

Lumpex2016-06-23 21:00
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas