Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Partner of Promotion i Sopexa będą promować polskie jabłka w Afryce i Azji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Partner of Promotion to agencja public frelations mocno powiązna czyli zblatowana z Peezelem :-) dlatego dostaje takie zlecenia.
a Sopexa to francuska firma notowana na paryskiej gieldzie, jej szefem jest niejaki Dariusz Kuśnierz, ktoremu Centrala w Paryzi kazała wejsc na polski rynek i promowac polskie produkty zywnościowe na polskim rynku, bo POlacy juz nie chca nia francuskich serkow ani francuskiego winka ani francuskiego koniaku.