Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Popieranie ghost ads przez szefa organizacji branżowej to sankcjonowanie strzału w nogę, a przykład z Apple jest już kompletnie nie na miejscu. Skoro szef firmy był zdeterminowany by ją wyemitować, to gdzie leży problem? Przy co drugiej kampanii istnieje obawa czy powinna być emitowana i osiągnie założone cele. Rolą agencji jest bycie skutecznym w promowaniu odważnych idei, a nie trzaskanie na boku za plecami klienta i za jego kasę produkcji na konkursy. Wkładanie całej inwencji i serca w realizacje, które mu nie służą. A potem na konkursie przecieram oczy ze zdumienia, bo nie zetknąłem się z żadną z prac w prawdziwym życiu. To leczenie kompleksów pracowników agencjki jest po prostu żenujące.