Biznes2010-03-11
1

Paweł Kowalewski: Ghost ads pokazują odwagę reklamy

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Popieranie ghost ads przez szefa organizacji branżowej to sankcjonowanie strzału w nogę, a przykład z Apple jest już kompletnie nie na miejscu. Skoro szef firmy był zdeterminowany by ją wyemitować, to gdzie leży problem? Przy co drugiej kampanii istnieje obawa czy powinna być emitowana i osiągnie założone cele. Rolą agencji jest bycie skutecznym w promowaniu odważnych idei, a nie trzaskanie na boku za plecami klienta i za jego kasę produkcji na konkursy. Wkładanie całej inwencji i serca w realizacje, które mu nie służą. A potem na konkursie przecieram oczy ze zdumienia, bo nie zetknąłem się z żadną z prac w prawdziwym życiu. To leczenie kompleksów pracowników agencjki jest po prostu żenujące.

Precz z ghost ads2010-03-11 10:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas