Reklama2015-08-10
3

Paweł Kurtycz i Jan Mosiejczuk: angażowanie blogerów i youtuberów do kampanii reklamowych otwiera nowe możliwości

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Z ciekawości: jakie sukcesy w obsadzaniu i "monetyzowaniu" (bardzo fajne i profesjonalne słowo, prawie tak fajne jak "marketer") ów czempion ma na swoim koncie?

Brat Czempion2015-08-10 10:57
00

Kurtycz. Już nie ma się kto wypowiadać dla WM (nawet jeżeli wszyscy wyjechali na wakacje). Śmiech na sali. Żal.pl

Ewa2015-08-10 13:07
00

Kasowanie komentarzy, to strategiczny obciach (taki sam jak wypowiedzi i kompetencje pana Kurtycza).

Ewa2015-08-11 14:17
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas