Prasa2013-09-11
21

Paweł Lisicki dziękuje reklamodawcom „Do Rzeczy”, żeby pozyskać kolejnych

KOMENTARZE (21)

WASZE KOMENTARZE

A realna sprzedaż Do rzeczy to już 70 tys, dwa razy mniej od początkowych 140.

hyt2013-09-11 07:41
00

A realna sprzedaż Do rzeczy to już 70 tys, dwa razy mniej od początkowych 140.

hyt2013-09-11 07:41
00

Bo liczą się wartości? Może więc Lisicki zacznie płacić Polakom-dziennikarzom-współpracownikom za teksty porównywalną stawkę jak sobie i kolegom, a nie jak kasjerkom w Tesco- firmie z obcym kapitałem, a więc wrogim?

Miś Uszatek2013-09-11 08:44
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas