Reklama2019-12-23
3

Paweł Patkowski, dyrektor komunikacji marketingowej Orange Polska podsumowuje 2019 rok

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

a jak Pan Paweł rozumie związek między wydarzeniem roku a rozczarowaniem roku?? czyli wydatki na reklamę w internetach przerosły te na TV, ale 35% tych wydatków to wałki i puste przepalenie...

qq2019-12-23 13:14
00

Jak nie będzie innych telekomów to czysta krypcioszka

DoWM2019-12-23 15:22
00

Jak nie będzie innych telekomów to czysta krypcioszka
Chyba PP szuka roboty i chce na siebie zwrócić uwagę...

DoWM22019-12-23 22:10
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas