Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Paweł Patkowski, dyrektor komunikacji marketingowej Orange Polska podsumowuje 2019 rok
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
a jak Pan Paweł rozumie związek między wydarzeniem roku a rozczarowaniem roku?? czyli wydatki na reklamę w internetach przerosły te na TV, ale 35% tych wydatków to wałki i puste przepalenie...
Jak nie będzie innych telekomów to czysta krypcioszka