Reklama2019-01-22
3

„Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Fajny pomysł!

Paweł2019-01-22 08:24
00

czyli kampania zrobiona przez koleżków dla koleżków za pieniążki Łodzian. Kogo ma to przekonać? Kogo zainteresować? Ciekawe jaka jest skuteczność tej kampanii. Mogę się założyć, że 3 osoby więcej skorzystały z toalety na łódzkim lotnisku. Sprawdźcie sobie ile osób lata z Łodzi : ))) Konkurencja dla Radomia ale kasę wypłukać zawsze można udając, że jest się kreatywnym.

buhaha2019-01-22 12:26
00

"Gdy budżet mediowy jest nieduży, trzeba postawić na wyrazisty przekaż reklamowy".
A może raczej: "Gdy budżet mediowy jest nieduży, wtedy dostajesz taką jakość, na jaką Cię stać"?

Żenujący poziom "żartu".

JG2019-01-22 21:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas