Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Pekin stoi murem za Łodzią” a „Nowy Jork nie wie, że Manhattan jest w Łodzi” - takimi hasłami promowane jest łódzkie lotnisko
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Fajny pomysł!
czyli kampania zrobiona przez koleżków dla koleżków za pieniążki Łodzian. Kogo ma to przekonać? Kogo zainteresować? Ciekawe jaka jest skuteczność tej kampanii. Mogę się założyć, że 3 osoby więcej skorzystały z toalety na łódzkim lotnisku. Sprawdźcie sobie ile osób lata z Łodzi : ))) Konkurencja dla Radomia ale kasę wypłukać zawsze można udając, że jest się kreatywnym.
"Gdy budżet mediowy jest nieduży, trzeba postawić na wyrazisty przekaż reklamowy".
A może raczej: "Gdy budżet mediowy jest nieduży, wtedy dostajesz taką jakość, na jaką Cię stać"?
Żenujący poziom "żartu".