Internet2021-11-26
3

Pentagon Research pomoże Kanałowi Sportowemu wycenić efektywność dla reklamodawców

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Zawsze jest dobrze robić badania i wystawiać faktury.

Bubel2021-11-26 00:52
00

Na pewno. To będzie zresztą ciekawe, czy dzięki tej współpracy nagle urosną.

@Bubel2021-11-26 11:39
00

Całkiem niezły pomysł nie raz słyszałem jak onet, wp i inni "święci" podawali koszty lokowań i reklam "z doopy". Zawsze mnie to irytowało. A tu to akurat dobra sprawa, bo KS będzie miał odniesienie do tego co proponuje. Chociażby Tyskie mogłoby to docenić.

Grzegorz2021-11-26 15:36
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas