Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Pentagon Research pomoże Kanałowi Sportowemu wycenić efektywność dla reklamodawców
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zawsze jest dobrze robić badania i wystawiać faktury.
Na pewno. To będzie zresztą ciekawe, czy dzięki tej współpracy nagle urosną.
Całkiem niezły pomysł nie raz słyszałem jak onet, wp i inni "święci" podawali koszty lokowań i reklam "z doopy". Zawsze mnie to irytowało. A tu to akurat dobra sprawa, bo KS będzie miał odniesienie do tego co proponuje. Chociażby Tyskie mogłoby to docenić.