Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Pepco idzie śladem Lidla i Biedronki. Pojawił się nowy typ kas
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Kasy samoobsługowe są też na banknoty i monety. Więc w czy problem?
Te badania UX to chyba na innych kasach były robione. Te co teraz działają są nieintuicyjne. Np. Dopóki nie kliknie się start to skaner działa i wydaje dźwięki ale nie zapisują się produkty. Dodatkowo ten start wyświetla się pośród innych elementów interfejsu a nie na całym ekranie jak np. W E Leclerc. Przeklikać się po skanowaniu też nie łatwo, bo pytania są na samej górze ekranu a guziki na dole. Trzeba się dobrze rozejrzeć po tym zaśmieconym UI. Nie da się usunąć zaczętej transakcji, lub personel nie potrafi (nie dziwię się) przez to kolejny klient może zastać kasę z poskreślanymi produktami. Nie jest to intuicyjne, że to działająca kasa. Nowy klient raczej wolałby mieć czystą kartę. Zatrudnijcie jakiegoś specjalistę UX to pewnie wskaże jeszcze masę błędów, zamiast klepać się po plackach po tygodniowym pseudobadaniu.