Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Performance Media obroniło obsługę marek P&G
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Wow, niesamowite osiągnięcie. Przejęcie tak złożonego projektu pod skrzydła jednej agencji ma jak najbardziej dużo sensu ale brzmi też jak nawał tytanicznej pracy biorąc pod uwagę rozmiar marek i liczbę rynków. Gratulacje dla prowadzącej i zespołu.