Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Niezależnie od uzasadnionego pomysłu wspólnej kampanii, nie najlepsze to hasło, nietrafione skojarzenie - źródło Apple?
Po owocach poznacie ich... tych kreatywnych.
Ispot nie zasługuje na wspólną kampanię i na nazwę Apple Premium Reseller, nie zna ustawy konsumenckiej, naciąga i straszy klienta, jeżeli tak ma wyglądać obsługa Apple Premium Reseller to zastanawiam się czy firma Apple faktycznie dba o swoich klientów.