Reklama2020-08-21
2

Pierwsza w Polsce wspólna kampania iSpot, Cortland i iDream

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Niezależnie od uzasadnionego pomysłu wspólnej kampanii, nie najlepsze to hasło, nietrafione skojarzenie - źródło Apple?
Po owocach poznacie ich... tych kreatywnych.

albinos2020-08-23 09:28
00

Ispot nie zasługuje na wspólną kampanię i na nazwę Apple Premium Reseller, nie zna ustawy konsumenckiej, naciąga i straszy klienta, jeżeli tak ma wyglądać obsługa Apple Premium Reseller to zastanawiam się czy firma Apple faktycznie dba o swoich klientów.

Beata2021-04-15 16:07
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas