Reklama2017-07-06
6

PiS odcina się od agencji Brandweb, która sparodiowała hasło Lidla „Słodki jeżu”

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Ten Brandweb to jakiś plankton reklamowy, który szkodzi całej branży.

Jancio2017-07-06 08:51
00

Ktoś zobaczył wlepkę w autobusie i pomyślał, że to wykorzysta w pracy.
Ale to jest tak samo udane, jak słynne zdjęcie opozycjonistów niosących rannego kolegę użyte do reklamy wódki.
Na brak wyobraźni nie ma jeszcze tabletek, a dopalacze ryją mózg.

widz5552017-07-06 09:04
00

Tzn. politycy mają określać, co jest niestosowne, a co nie? Proponuję odpalić Twittera, gdzie ci sami politycy tak ładnie piszą do siebie, w duchu katolickim, po bożemu.

notak2017-07-06 10:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas