Prasa2016-04-25
4

Pisma młodzieżowe dalej tracą. „Bravo”, „Fun Club” i „Bravo Girl” o ponad 50 proc. w dół

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

Moze i tracą, ale patrząc na to co w środku... Brawa dla Cezarego i jego teamu. Sprzedać w młodzieżowym magazynie reklamę pod baterie do aparatów słuchowych... Skuteczność!

Brawo Ty2016-04-25 08:09
00

BRAVO - obiekt pożadania nastolatka z lat 80-tych, plakaty i foty z niego kupowało się na rynku lub od koleżanek-szczęściar, którym pływający tatusiowie przywozili, a teraz?

Marlena2016-04-25 09:59
00

@Bravo Ty... a wiesz jak wiele osób ogłuchło przez głośne słuchanie muzyki? Zajrzyj do Kajetan.

filuś2016-04-25 15:05
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas