Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PKO BP wybierze w przetargu swoją wiodącą i wspomagającą agencję reklamową
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
nareszcie, przecież te reklamy w obecnej formie wołają o pomstę, są tak żenujące i po prostu głupie, że aż dziw że to reklamy największego banku w Polsce.
Dobry czas reklamy PKO to był pierwszy rok współpracy z S. Majewskim. Potem coraz bardziej wysilone. Ale nieistotne - liczy się to, że był budżet do zrealizowania :-)
DDB na życzenie klienta zbłaźniło się. Po stracie m.in. żywca zrobiliby wszystko. A to Fat Baby to raczej słaba trzecia liga. Nic dziwnego, jest przecież tyle agencji w kraju.