Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
PKP Intercity wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Pierwsze posunięcia już widać. Likwigacja biletów weekendowych intercity - przeniesienie zniżki na okres wt.-czw., kiedy nikt nie podróżuje. Poza tym wielka podwyżka cen, a na bilety w normalnych cenach c=grzeba polować na stronce "łowcy promocji" - męczące i bezsensowne, ale jak nie chcesz tracić czasu to zapłącicsz 250zł.