Telewizja2009-06-08
2

Platforma "N" oszukuje klientów? - sprawdzi to UOKiK

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Jestem abonentką telewizji "n" miałam podobną ytuację-tyle tylko,że chciałam zapewnienia i wznowienia umowy promocyjnej W TEJ SAMEJ CENIE!Dzoniłam dwukrotnie-mój abonament wynosił 48 zł.Pani zapewniła mnie ,że wyślą umowę do domu oraz ,ze WYSOKOŚĆ ABONAMENTU PO PRZEDŁUZENIU UMOWY NIE WZROŚNIE!Okazało się jednak,że BEZ MOJEJ ZGODY DODANO MI PROGRAMY jak również PODNIESIONO DWUKROTNIE ABONAMENT! Napisałam skargę-NADAL OCZEKUJĘ NA ODPOWIEDŹ.Wprawdzie przyszło mi pismo,że owszem-rozmowy są nagrywane i wszystko da sie "zweryfikować" jednak to zajmie trochę czasu.W następnym mailu poproszono mnie o podanie nr z którego dzwoniłam a czas mija.....Dziś zauważyłam,że WYŁĄCZONO MI DARMOWE KANAŁY A POSIADAM TYLKO TE ODPŁATNE!!!W/g moich wyliczeń (po "starej" cenie) mam uiszczony abonament do października 2011r.!!!JAK MAM WYGRAĆ Z TYMI NACIĄGACZAMI?Proszę o wszelkie sugestie na podany wyżej adres mailowy.Pozdrawiam-U.

uladuch1@wp.pl2011-08-02 23:32
2012

Witam od tygodnia jestem abonentem NC+ i opinie internautów potwierdzają się. Aktywacja zakupionego dekodera (aktywacja w ciągu 24h} trwa już 3-dni !!! mimo telefonów do BOK i zapewnieniu , że za ok 2h sygnał dotrze . Mija 12h nadal nic nie ma i czeka mnie kolejny telefon i jak moi poprzednicy piszą, następne koszta. Zapytałem konsultanta dlaczego piszą na stronie informacyjnej , że po podłączeniu dekodera aktywacja nastąpi w upływie 24h jeżeli klienci i tak muszą dzwonić . Moje wrażenie to jest to naciąganie nas na koszty i nie wierzę , że "n" nie ma z tego zysków . Na pewno nie polecę znajomym NC+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

romano2013-06-08 07:42
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas