Reklama2014-09-10
31

Plush na Kartę z „tedowym” misiem odmłodzi Plusa i powalczy z nju mobile (opinie)

KOMENTARZE (31)

WASZE KOMENTARZE

Może już najwyższy czas żeby jakaś firma nauczyła ten target czym są konsekwencje? Reklamy i miś są jak zerżnięte z TED. I od tego są ci wszyscy kreatywni w Polsce żeby cudze pomysły kopiować.

jak2014-09-10 09:53
01

Kreatywni jeszcze się nie nauczyli jak nazywać swoje stanowiska w polskim języku, a co dopiero pomysły na reklamy.

dres targetem2014-09-10 10:35
00

mnie jednak nigdy WM nie przestaną zaskakiwać "ekspertami" którzy ochoczo oceniają prace - Peppermin, San Markos, Biuro Podróży Reklamy - same tuzy :-)

trat2014-09-10 12:03
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas